Saturday, February 2, 2013

PENANGGUHAN ARTIKEL kESULTANAN MELAYU ISLAM

Adalah di maklumkan buat sementara..penulisan saya tentang KESULTANAN MELAYU ISLAM terpaksa saya tangguhkan buat sementara waktu..tentang KERAJAAN ISLAM DI NUSANTARA..MELIPUTI:

1-KERAJAAN ISLAM DI SUMATERA
2-KERAJAAN ISLAM DI JAWA
3-KERAJAAN ISLAM DI SULAWESI
4-KERAJAAN ISLAM DI PAPUA
5-KERAJAAN ISLAM DI MADURA
6-KERAJAAN ISLAM DI TANAH MELAYU
7-KERAJAAN ISLAM DI SARAWAK
8-KERAJAAN ISLAM DI FILIPINA
9-KERAJAAN ISLAM DI BRUNEI DARUSSALAM
10-KERAJAAN ISLAM DI THAILAND
11-KERAJAAN ISLAM DI KEMBOJA

-Penangguhan artikel ini di sebabkan saya kekurangan sumber dan data yang sahih untuk terbitkan..diharapkan pembaca setia blog ini bersabar dengan pendedahan lebih banyak kerajaan islam teragung di Nusantara..saya akan terbitkan berperingkat..untuk sementara waktu ini..saya akan terbitkan artikel lain sementara saya mengumpulkan data yang lengkap tentang KERAJAAN ISLAM DI NUSANTARA..perkongsian ilmu adalah di harapkan..sekian .

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...